CONVERSIE OPTIMALISATIE

Hoe maak je van een bezoeker een betalende klant? Met andere woorden, hoe vindt de conversie plaats? Is de customer Journey optimaal ingericht?EQ Design heeft hier een oplossing voor: Conversie Optimalisatie. Zo haal het maximale uit jouw marketinginspanningen!

Begrijp je je doelgroep volledig?
Lekt de salesfunnel?
Is de gebruiksvriendelijkheid van je website optimaal?
Krijgen je bezoekers de juiste boodschap op het juiste moment gepresenteerd?

Voor veel organisaties liggen er voldoende mogelijkheden tot optimalisatie en tot het behalen van rendement uit je bezoekers. Deze gedachtegang vormt de basis van conversie optimalisatie.

Conversie optimalisatie traject & A/B Testing

EQ voert conversie optimalisatie uit met behulp van systematisch en gericht testen. Binnen een A/B test wordt één aanpassing gedaan binnen een variant van een websitepagina, die wordt getest tegen de huidige webpagina. Tijdens zo’n test wordt de traffic verdeeld over de twee varianten.  Aan de hand van de uitgevoerde tests en analyses wordt vastgesteld waar de verbeterpunten van je website liggen en waar de kansen liggen. Analyses worden gedaan op kwantitatieve data, maar ook op kwalitatieve data zoals feedback van bezoekers en heatmaps. Vervolgens worden er verbeterpunten opgesteld om de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren.

error: